skip to Main Content

Estadi 2: L’empresa forma part de tu (t’agradi o no)

0 alumne

T’agradi o no, la teva empresa forma part de tu i, per tant, has de saber on estàs treballant, saber què persegueix la teva empresa i saber quin és el teu paper dins de la mateixa. I si ets un emprenedor, has de saber, lògicament, que l’empresa ets tu.

Què vol dir tot això? Et convé molt conèixer la teva empresa a la perfecció. Conèixer-la molt bé, però no conèixer l’estança on estàs desenvolupant la teva tasca, que lògicament també has de conèixer, o els productes i serveis que ofereix. No, no. El que has de conèixer és la identitat, la cultura i el clima empresarial de la teva empresa o organització. Has de conèixer-ho tot bé per poder-ho potenciar.

De manera que has de col·laborar, si o si, en la potenciació d’aquest clima perquè sigui excel·lent, perquè es mantingui així en cada moment i, fins i tot, perquè millori constantment. També que millori la cultura i la imatge de l’empresa, perquè així la identitat serà molt més sòlida.

Per tot això, has de saber, sense concessions, com es gestionen les persones, com pots ser influent amb elles i com, en última instància, aportar molta diferència a la teva empresa. És a dir, has de proposar idees “absurdes” i facilitar-li als teus col·laboradors i als teus aliats professionals que treballin aquesta bogeria sana, perquè els temps bojos exigeixen empreses boges.

En definitiva, has de tenir un bon coneixement i una bona anàlisi de la teva empresa, per poder potenciar-la. Potser, fins i tot -per què no- per poder portar-la al màxim rendiment. També per poder generar un excel·lent sentit de pertinença a l’empresa, encara que sigui en una col·laboració puntual amb algun projecte que es dugui a terme.

Tens, doncs, que sentir-te part integral de la teva empresa, ja que gràcies a ella tu t’estàs desenvolupant personal i professionalment, o hauries d’estar-ho fent. El mateix li passa a la teva empresa. Ella es desenvolupa i creix gràcies a tu. Per tant, hi ha d’haver una relació perfecta, podríem dir d’amistat, entre empleat i empresa.

Coneixent les bases teòriques de la teva empresa com la seva cultura, la seva identitat i quin clima empresarial existeix.

La imatge que mostrareu, tant en els vostres productes, com en els vostres serveis, com en les vostres idees, és l’empremta que anireu deixant amb cada acció o amb cada missatge.

En els vídeos i metamorphismes que t’oferim en aquest estadi 2, hi trobaràs les claus pràctiques per aconseguir-ho.

68,00€ 34,00€
Back To Top