COM VA COMENÇAR TOT?
“Arribar junts és el principi. Mantenir-se junts, és el progrés.
Treballar junts és l’èxit”.
(Henry Ford)

Jaume Fábrega, gerent de GAM, i José Carlos Arroyo, assessor filosòfic, escriptor i coach, van mantenir un primer contacte a través de la coneguda xarxa social Linkedin.
Al llarg dels missatges intercanviats a través d’aquesta, tots dos es van adonar que la professió i passió d’un anava totalment d’acord amb futurs projectes de l’empresa de l’altre. A partir d’aquest contacte va arribar la seva primera reunió.
De seguida es van adonar que tots dos remaven en el mateix sentit i que entenien el món dels Recursos Humans de la mateixa manera: “Si l’interior de la persona està bé, estarà més motivada, aconseguirà millor els seus reptes, estarà més feliç, serà més productiu i la seva comunicació interpersonal serà molt més efectiva. A més de tot això, si aquesta persona lidera equips de treball, ja que es convertirà en millor líder, exercirà millor la seva tasca, el seu equip estarà més cohesionat, etc.”
Al llarg de la reunió Jaume va explicar el seu projecte a José Carlos i aquest no va dubtar a preparar la seva primera proposta. A dia d’avui, aquesta proposta ha evolucionat molt fins arribar a ser Metamorphosis.